Restitutiebeleid

Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen. Dat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 30 dagen de tijd hebt om een ​​retourzending aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor retournering, moet uw artikel in dezelfde staat zijn als waarin u het heeft ontvangen: ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. U heeft ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Wij accepteren ruil-, retour- of restitutieverzoeken binnen 30 dagen vanaf de datum waarop het artikel is geleverd (afhankelijk van de trackinggegevens van de bestelling).

Stuur een e-mail naar contact@orantek.nl en vermeld de volgende informatie:

  1. Uw bestelnummer

  2. De naam van het artikel en de hoeveelheid die u wilt retourneren.

  3. Redenen waarom u het artikel (de artikelen) wilt retourneren.

  4. Voeg foto's of video's toe als het artikel defect is.

LET OP : Zorg ervoor dat de foto's of video's duidelijk en scherp zijn en op de juiste afstand staan. Bedankt voor uw medewerking.

Als de retourzending door de consument wordt veroorzaakt, zijn de verzendkosten voor rekening van de consument. De specifieke kosten zijn afhankelijk van het gekozen koeriersbedrijf.

Indien de ontvangen goederen om onze redenen beschadigd of niet in orde zijn, hoeft de consument de verzendkosten hiervoor niet te betalen.


Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen we u een retourlabel en instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die u zonder voorafgaande retouraanvraag naar ons terugstuurt, worden niet geaccepteerd.

Voor vragen over retourneren kunt u altijd contact met ons opnemen via orantekcontact@gmail.com

Nadat we uw e-mail hebben ontvangen, zullen we het door u verstrekte bewijs, inclusief beschrijvingen, foto's en video's, nauwkeurig bekijken. Als blijkt dat het artikel defect is, voeren we de retourprocedure uit en informeren we u per e-mail:

  • Wij verstrekken het retourmagazijnadres op basis van het specifieke artikel en het verzendadres.

  • U pakt de spullen in en stuurt de bevestigingsmail naar ons.

  • De koerier haalt het pakket bij u op.

  • Ons magazijn ontvangt de geretourneerde artikelen en verstuurt de bevestiging.

  • Wij onderzoeken de geretourneerde artikelen.

  • Wij sturen het nieuwe artikel of regelen een terugbetaling op uw betaalrekening binnen 1-3 werkdagen.

Houd er rekening mee dat wij de retourzending/terugbetaling NIET goedkeuren onder de volgende omstandigheden:

  1. Geen retour mogelijk na 30 dagen na ontvangst;

  2. Om in aanmerking te komen voor retournering, mag de fiets/e-bike NIET: worden geassembleerd

  3. De doos moet verzegeld en ongeopend zijn;

  4. De klant betaalt voor de verzending in beide richtingen (de oorspronkelijke verzendkosten worden niet in mindering gebracht op de terugbetaling);

  5. Er geldt een herinvoervergoeding van maximaal 25% (deze vergoeding wordt ingehouden op de terugbetaling);

  6. E-bikes en e-scooters die officieel op naam van de koper zijn geregistreerd, kunnen NIET worden geretourneerd;

Bestelstatus

Vereisten

Terug te betalen bedrag

Bestellingen annuleren binnen 48 uur (vóór verzending)

Solliciteer binnen 48 uur

100% orderbedrag

Bestellingen annuleren MEER DAN 48 uur

(vóór verzending)

-

95% van het orderbedrag

(5% verwerkingskosten in mindering brengen)

Verzonden maar niet ondertekend

(verkeerd adres of andere redenen)

1. Wijs de goederen af ​​en retourneer deze onmiddellijk na ontvangst.


2. Magazijninspectie en kwaliteitsinspectie geslaagd

70% van het orderbedrag (10% retourverzendkosten + 15% herstockagekosten + 5% verwerkingskosten in mindering brengen)

Verzonden maar niet ondertekend

1. Start een terugbetaling binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen.


2. RMA-formulieren worden per e-mail goedgekeurd

70% van het orderbedrag (10% retourverzendkosten + 15% herstockagekosten + 5% orderverwerkingskosten in mindering brengen)

Afgeleverd

1. Start een terugbetaling binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen

2. De fiets/e-bike is ongemonteerd en de doos is verzegeld en ongeopend

3. Het pakket wordt verzonden en de foto's worden goedgekeurd

80% van het orderbedrag (15% magazijnherbevoorradingskosten + 5% orderverwerkingskosten in mindering brengen)

Let op: Indien een terugbetaling plaatsvindt op grond van de redenen van de klant, dan zijn alle verzendkosten voor rekening van de klant.